Assalamu'alaikum, Yosri. Kru seumangat, ka trôk neulangkah bak Wikipèdia bahsa Acèh!
Peuneuphôn
Peuneuphôn
Peuneuphôn
Lakèe tulông?
Lakèe tulông?
Lakèe tulông?
  • Beunantu:Asoë - laman nyoe jeuet keu alat teunulông droeneuh sigohlom neulakèe tulông bak ureueng la'én.
  • Beunantu:Teumanyöng - neuteumanyöng bak laman nyoe bhaih Wikipèdia. Bak laman nyan na dapeuta ureueng ngui nyang kayém geuseumurat bak Wikipedia. Bèk yö neulakèe tulông bak ureueng nyan meunyo na nyang hana neutupeue.
  • Beunantu:Kri Seumurat bak Wikipèdia - lam laman nyoe na kri seumurat bak Wikipèdia. Meunyo droeneuh peureulèe kamueh bahsa Acèh, jeuet neu'eu lam laman nyan.
Tips
Tips
Beu neutupeue
Neupubuet salah?
Neupubuet salah?
Neupubuet salah?
  • Bèk yö bak neuseumurat, neupeugöt saboh teunuléh nyang barô, neutamah atawa neusampôh kalimat. Meunyo payah bak neubôh cingkunèk, hana peue neubôh. Na ureueng nyang peubeutôi eunteuk.
  • Ureueng urôh ngön ureueng ngui la'én akan geukalön laman Neuubah barô nyang meuasoe dapeuta neuubah-neuubah barô lam Wikipèdia. Pat töh na salah, ban dum ureueng nyan jeut geupubeutoi.

Seulamat neuseumurat! Kamoe mandum meuprèh teunuléh-teunuléh droeneuh bak Wikipèdia bahsa Acèh nyoe!
Welcome! If you are really not an Acehnese speaker, you might want to visit the Wikipedia:Embassy or a little info to find users who are speaking your language. Enjoy yourself in this Wikipedia!

-- Si Gam (bicara) 18 Buleuën Duwa 2013 13.28 (UTC)

Banda 3 STR peusaneut

Assalamu 'alaikum Yosri. Artikel kota 3 STR sudah saya perbaiki. Harap diperhatikan bahasa Acehnya, di yup = di bawah, di ateueh = di atas. Salam. -- Si Gam (bicara) 18 Buleuën Duwa 2013 13.28 (UTC)

Salam Yosri. Melihat diskusi di Wikipedia Bahasa Minang, sepertinya rencana pembuatan artikel-artikel kota-kota kecil di India tidak bisa kita lanjutkan karena ada hal prioritas lainnya seperti artikel desa, mukim dan kecamatan di Aceh yang sampai saat ini sebagian besar masih belum ada. -- Si Gam (bicara) 19 Buleuën Duwa 2013 16.07 (UTC)
Saya sendiri tidak mengerti logiknya kerana saya tidak menyumbang mukim/kecamatan Aceh dan tidak pula memaksa orang lain ikut serta menyumbang bandar India. Bagaimanapun saya akur hal demikian kerana saya tiada kepentingan menyumbang. Selain tu saya tidak faham dakwaan kota kecil di India, sedangkan setiap satunya di ateueh 1,000 jiwa. Yosri (bicara) 20 Buleuën Duwa 2013 03.06 (UTC)
Apabila Anda meneruskan proyek kota di India tersebut, maka akan ada ribuan artikel bahkan puluhan ribu artikel mengenai kota di India. Dan hal itu akan menurunkan mutu Wikipedia Bahasa Aceh. Setiap kali kita mencari halaman sembarang maka hasilnya adalah artikel kota-kota di India. -- Si Gam (bicara) 20 Buleuën Duwa 2013 09.28 (UTC)
Saya tak fikir laman India akan keluar. Ada 75K desa di Indonesia yang sedang di bina. Hanya 5K kota India. Selain itu apa ukuran mutu digunakan. Tiada rencana dianggap bermutu? Bagaimanapun itu adalah urusan dalaman sini. Saya tidak akan campur. Yosri (bicara) 20 Buleuën Duwa 2013 10.34 (UTC)
Tidak ada yang sedang menulis artikel desa di Indonesia di sini. Kita tidak berniat mengejar jumlah artikel secara masif dengan cara-cara copy-paste seperti ini. Kalau Anda ingin menambah mutu Wikipedia Bahasa Aceh, akan lebih baik dimulai dengan artikel-artikel dengan skala lebih besar terlebih dahulu, seperti artikel mengenai provinsi/negara bagian negara-negara di dunia. Jangan langsung melompat ke artikel setingkat kecamatan/kabupaten. Bukankah aneh ketika Anda merintis artikel kota-kota kecil sedangkan artikel struktur administratif di atasnya malah belum ada? -- Si Gam (bicara) 20 Buleuën Duwa 2013 11.12 (UTC)
Terima kasih di atas keperihatin anda menjelaskan polisi Wikipedia ini pada saya dan saya minta maaf kerana menulis dalam bahasa Melayu kerana tidak pandai berbahasa Aceh. Sebenarnya Wikipedia merupakan satu media baru yang berlainan dengan Ensiklopedia kertas. Oleh itu tidak ada restriction bagaimana hendak mula rencana, dan jangan anek jika saya merintis artikel kota-kota kecil sedangkan artikel struktur administratif di atasnya tiada. Dalam setiap rencana sudah ada pautan pada struktur administratif di atasnya yang boleh dirujuk pada ruang kategori. Mungkin anda boleh baca lebih lanjut konsep Wikipedia di:-

Oh, di certain Wiki.... ayat "Don't be afraid to edit – anyone can edit almost every page, and we are encouraged to be bold!" perlu ditukar "Don't be afraid to edit – anyone can edit almost every page, however here, we encouraged you to seek approval first!" Yosri (bicara) 21 Buleuën Duwa 2013 06.39 (UTC)

Setiap Wikipedia mempunyai kebijakan masing-masing. Sebagai contoh, di Wikipedia Bahasa Aceh kita tidak mengizinkan adanya gambar-gambar yang menampakkan aurat yang pada Wikipedia lainnya hal itu tidak dipermasalahkan. -- Si Gam (bicara) 21 Buleuën Duwa 2013 07.08 (UTC)
Seperti saya katakan, terima kasih di atas keperihatin anda menjelaskan polisi Wikipedia ini pada saya. Yosri (bicara) 21 Buleuën Duwa 2013 07.10 (UTC)
Mohon maaf.. -- Si Gam (bicara) 21 Buleuën Duwa 2013 07.40 (UTC)
Anda tidak perlu memohon maaf. Saya hargai penjelasan anda. Yosri (bicara) 21 Buleuën Duwa 2013 09.57 (UTC)

Malay and Bahasa Indonesia peusaneut

Yosri, it also would be helpful to state your levels of Malay and/or Bahasa Indonesia. WhisperToMe (bicara) 21 Buleuën Duwa 2013 23.40 (UTC)

Unfortunately, you do not have the template ready. Yosri (bicara) 22 Buleuën Duwa 2013 13.19 (UTC)
Oh, ok. I'll try to figure it out for those two languages WhisperToMe (bicara) 22 Buleuën Duwa 2013 15.49 (UTC)
The ID-1 template is activated :) WhisperToMe (bicara) 22 Buleuën Duwa 2013 15.56 (UTC)
Tq. Yosri (bicara) 23 Buleuën Duwa 2013 05.08 (UTC)