Assalamu'alaikum, Danu Widjajanto. Kru seumangat, ka trôk neulangkah bak Wikipèdia bahsa Acèh!
Peuneuphôn
Peuneuphôn
Peuneuphôn
Lakèe tulông?
Lakèe tulông?
Lakèe tulông?
  • Beunantu:Asoë - laman nyoe jeuet keu alat teunulông droeneuh sigohlom neulakèe tulông bak ureueng la'én.
  • Beunantu:Teumanyöng - neuteumanyöng bak laman nyoe bhaih Wikipèdia. Bak laman nyan na dapeuta ureueng ngui nyang kayém geuseumurat bak Wikipedia. Bèk yö neulakèe tulông bak ureueng nyan meunyo na nyang hana neutupeue.
  • Beunantu:Kri Seumurat bak Wikipèdia - lam laman nyoe na kri seumurat bak Wikipèdia. Meunyo droeneuh peureulèe kamueh bahsa Acèh, jeuet neu'eu lam laman nyan.
Tips
Tips
Beu neutupeue
Neupubuet salah?
Neupubuet salah?
Neupubuet salah?
  • Bèk yö bak neuseumurat, neupeugöt saboh teunuléh nyang barô, neutamah atawa neusampôh kalimat. Meunyo payah bak neubôh cingkunèk, hana peue neubôh. Na ureueng nyang peubeutôi eunteuk.
  • Ureueng urôh ngön ureueng ngui la'én akan geukalön laman Neuubah barô nyang meuasoe dapeuta neuubah-neuubah barô lam Wikipèdia. Pat töh na salah, ban dum ureueng nyan jeut geupubeutoi.

Seulamat neuseumurat! Kamoe mandum meuprèh teunuléh-teunuléh droeneuh bak Wikipèdia bahsa Acèh nyoe!
Welcome! If you are really not an Acehnese speaker, you might want to visit the Wikipedia:Embassy or a little info to find users who are speaking your language. Enjoy yourself in this Wikipedia!

-- Si Gam Acèh (peugah habay | peuneugöt) 03:58, 24 Buleuën Lhèë 2010 (UTC)

Sabah (terima kasih), atas upayanya di Wikipedia Bahasa Aceh. Tapi, ada sedikit pembenaran, ejaan yang benar bukan rayeuk tapi rayek. -- Si Gam Acèh 03:05, 26 Buleuën Lhèë 2010 (UTC)

Daftar provinsi Indonesia menurut PDRB per kapita peusaneut

Daftar provinsi Indonesia menurut PDRB per kapita sudah diterjemahkan. Silakan lihat: Dapeuta propinsi Indonesia meunurot PDRB per kapita. -- Si Gam Acèh (peugah habay | peuneugöt) 04:46, 26 Buleuën Peuët 2010 (UTC)

Terima kasih peusaneut

Terima kasih. Meursault2004 08:52, 3 Buleuën Limong 2010 (UTC)

Wikipedia Bahasa Aceh peusaneut

Berikut ini saya jawab beberapa pertanyaan yang diajukan diwikipedia bahasa Aceh, saya harap nama pengguna ini sama dengan nama pengguna di WBA. Apa yang mendorong tuan untuk menyumbang di wiki aceh? Pelestarian bahasa Aceh yang mulai pudar oleh pengaruh bahasa lain. Bagaimana potensi WBA kedepannya menurut tuan? Akan berkembang, namun membutuhkan proses untuk bisa mensosialisasikan. Hal ini juga dipengaruhi oleh banyaknya dialek bahasa Aceh itu sendiri dan belum adanya ejaan baku seperti EYD pada bahasa Indonesia. Saya harap tidak salah orang. --Fadli Idris (bicara) 15:00, 14 Juni 2010 (UTC)

  • Salah satunya karena wiki Aceh merupakan bahasa yang mempunyai nilai budaya yang cukup tinggi, selain itu merupakan bagian dari melestarikan bahasa 'ibu' dari provinsi Aceh untuk generasi mendatang. Seperti kita lihat di Indonesia, cukup banyak bahasa daerah yang kini sudah hilang dan musnah. Jadi, bagi saya ini merupakan potensi yang luar biasa dalam mengembangkan sesuatu hal yang kecil untuk kembali membudayakan bahasa daerah bagi tingkat provinsi atau nasional dan juga untuk tingkat Internasional.
  • Potensi kedepannya, tentu akan sangat berguna khususnya jika didorong dengan kontribusi dari semua pihak, khususnya masyarakat Aceh dalam menyumbangkan tulisan atau artikel dengan berbahasa Aceh.

Sekian dan terima kasih --hack87 17:19, 13 Buleuën Nam 2010 (UTC)

Terima kasih atas jawabannya Mimihitam 16:15, 14 Buleuën Nam 2010 (UTC)


  • Saya hanya membantu kawan-kawan yang sudah lebih dahulu menyumbang tulisan di WBA. Belum banyak memang, tapi saya mengusahakan agar dapat berbuat lebih banyak. Alasan lain saya ikut menyumbang tulisan di WBA karena bahasa Aceh adalah salah satu bahasa yang mesti dipertahankan kelestariannya.
  • WBA akan mendapat prospek cerah bila terus dikembangkan dan banyak tulisan-tulisan bermutu dimasukkan ke dalamnya. Demikian, Wassalam.

Abi Azkia 05:52, 15 Buleuën Nam 2010 (UTC)


  • Saya menulis di WP Aceh hanya untuk membantu kelestarian bahasa Aceh itu sendiri yang saat ini sudah tergeser oleh bahasa Indonesia dimana saat ini banyak orang Aceh tak bisa berbahasa Aceh lagi karena tidak adanya upaya untuk melestarikan bahasa Aceh. Tentu usaha yang saya lakukan di sini sangat-sangat kecil daripada saudara-saudara saya yang lain di Wp Aceh, namun saya berharap usaha ini akan dicatat sebagai amal baik kelak tanpa perlu melihat kuantitasnya....
  • Tentu prospeknya sangat cerah kalau dibarengi dengan dukungan moril maupun materiil....

Jiyuukaminari 00:21, 27 Buleuën Nam 2010 (UTC)