Assalamu'alaikum, AliakbarX. Kru seumangat, ka trôk neulangkah bak Wikipèdia bahsa Acèh!
Peuneuphôn
Peuneuphôn
Peuneuphôn
Lakèe tulông?
Lakèe tulông?
Lakèe tulông?
  • Beunantu:Asoë - laman nyoe jeuet keu alat teunulông droeneuh sigohlom neulakèe tulông bak ureueng la'én.
  • Beunantu:Teumanyöng - neuteumanyöng bak laman nyoe bhaih Wikipèdia. Bak laman nyan na dapeuta ureueng ngui nyang kayém geuseumurat bak Wikipedia. Bèk yö neulakèe tulông bak ureueng nyan meunyo na nyang hana neutupeue.
  • Beunantu:Kri Seumurat bak Wikipèdia - lam laman nyoe na kri seumurat bak Wikipèdia. Meunyo droeneuh peureulèe kamueh bahsa Acèh, jeuet neu'eu lam laman nyan.
Tips
Tips
Beu neutupeue
Neupubuet salah?
Neupubuet salah?
Neupubuet salah?
  • Bèk yö bak neuseumurat, neupeugöt saboh teunuléh nyang barô, neutamah atawa neusampôh kalimat. Meunyo payah bak neubôh cingkunèk, hana peue neubôh. Na ureueng nyang peubeutôi eunteuk.
  • Ureueng urôh ngön ureueng ngui la'én akan geukalön laman Neuubah barô nyang meuasoe dapeuta neuubah-neuubah barô lam Wikipèdia. Pat töh na salah, ban dum ureueng nyan jeut geupubeutoi.

Seulamat neuseumurat! Kamoe mandum meuprèh teunuléh-teunuléh droeneuh bak Wikipèdia bahsa Acèh nyoe!
Welcome! If you are really not an Acehnese speaker, you might want to visit the Wikipedia:Embassy or a little info to find users who are speaking your language. Enjoy yourself in this Wikipedia!

··· 🌸 Rachmat04 · 17 Buleuën Nam 2017 16.02 (UTC)

Aslmkm. Pat neuduek Teungku? Peue jeuet tameuturi? -- Si Gam (marit) 17 Buleuën Nam 2017 16.21 (UTC)

Format nan gampông peusaneut

Nan gampông bak Wikipèdia tatuléh ngön format Nan Gampông, Nan Keucamatan, Nan Kabupaten. Tujuan tapeugöt meunoe sabab le gampông nyang saban nan. Keu miseue gampông Alue Sundak di Keucamatan Arôngan Lambalék, Kabupatèn Acèh Barat tatuléh: Alue Sundak, Arôngan Lambalék, Acèh Barat. Sabah. -- Si Gam (marit) 21 Buleuën Nam 2017 16.29 (UTC)

Data salah? peusaneut

Baru-baru ini saya melihat halaman baru yang Anda buat terdapat informasi yang (mungkin) keliru. Contohnya di halaman Cot Buloh, Arôngan Lambalék, Acèh Barat, di mana judulnya menyatakan bahwa desa Cot Buloh ada di Kecamatan Arongan Lambalek, tetapi di kotak info dinyatakan desa tersebut di Kecamatan Johan Pahlawan. Ini mana yang benar?

Mohon memeriksa kembali artikel baru yang baru saja dibuat. Juga pertimbangkan untuk menautkan halaman baru tersebut ke Wikidata, lihat pedomannya di sini. Salam, ··· 🌸 Rachmat04 · 21 Buleuën Nam 2017 20.03 (UTC)

Pembuatan massal artikel peusaneut

Selamat siang,

Beberapa waktu yang lalu, halaman perubahan terbaru dibanjiri oleh halaman-halaman baru yang Anda buat. Ini bukanlah hal yang dilarang dalam Wikipedia. Akan tetapi, halaman-halaman yang dibuat tersebut masih perlu dikaji/diperbaiki lebih lanjut sebelum dibuat secara massal. Saya telah beberapa kali memindahkan halaman itu karena penggunaan ejaannya salah. Contohnya bisa dilihat di log pemindahan. Selain itu, sepertinya Anda tidak memeriksa lagi markah wikinya sebelum dikirim ke Wikipedia, sehingga saya harus memperbaiki kata pembuka agar bercetak tebal. Ini merupakan hal yang mengganggu dan membosankan untuk diperbaiki secara manual. Saya menyarankan agar jangan langsung membuat ratusan halaman baru di Wikipedia sebelum yakin tidak ada markah wiki atau ejaan bahasa Aceh yang salah, terlebih pada judul. Atau bila Anda mau memperbaiki setelah Anda membuat halaman itu tidak masalah.

Salam, ···


  • Mohon maaf admin.

Sebenarnya Saya memposting semua artikel itu secara "semi otomatis". Jadi hasilnya ejaannya sama seperti wikipedia Indonesia, mengenai markah itu kesalahan Saya, isi yang beda dengan judul juga akan Saya cegah.

Apa sebaiknya Saya setop posting otomatisnya ? atau bagaimana ? Sejujurnya Saya kurang bisa kalau menulis artikel jenis.lain karena ejaan basa Acéh Saya masih belum lancar, tentang halaman "Gampông" ini Saya buat karena saat Saya cari di Google yang muncul wiki indo dan malaysia, padahal kita punya wiki sendiri.


Sekali lagi mohon maaf admin.