Marit Ureuëng Ngui:Rachmat04/Arsip/2014: Bida antara revisi

Konten dihapus Konten ditambahkan
Geupeugöt laman ngön asoë '== Reusam == Ka jeuet tapeuget laju reusam bhaih teunuleh-teunuleh saboh kalimat. -- Si Gam (marit) 19 Buleuën...'
 
Baris6161TURK (marit | peuneugöt)
Replacing old tags, i.e. tt --> code
Baréh 2:
 
Ka jeuet tapeuget laju reusam bhaih teunuleh-teunuleh saboh kalimat. -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 19 Buleuën Peuët 2014 18.09 (UTC)
:Jeut. Lon usaha peugot jinoe. — 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">marit</fontspan>]]</sup> 21 Buleuën Peuët 2014 14.12 (UTC)
 
== Banda di Rumania ==
 
Ka na ureuëng peugöt brôih barô, [[Dapeuta banda di Rumania|banda-banda]] ubeut di [[Rumania]]. Pakriban nyan? -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 3 Buleuën Limöng 2014 06.20 (UTC)
:Maksud droeneuh '''[[Dapeuta banda di Rumania]]''' nyoe? Hana peu bak lon. Kadang na manfaat u keue eunteuk. Lon kalon bak Wikipedia bahsa Aceh hana le laman dapeuta banda lagee nyan. Lheuh nyan pih kadang jeuet ta peugot teunuleh cahrot baro keu ta tamah jeumeulah teunuleh Wikipedia nyoe. <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">marit</fontspan>]]</sup></span> 4 Buleuën Limöng 2014 06.57 (UTC)
 
Kön nyan. Meukeusud lôn ata jipeugöt lé Musichistory2009. Meunyo teunuléh bhaih propinsi di Rumania ngön nang nanggroëjih hana masalah. Tapi nyoë ka trôk bak tingkat kabupaten ngön keucamatan. -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 4 Buleuën Limöng 2014 12.11 (UTC)
:Oh, yang ka jituleh nyan? Bak lon sang hana masalah, sabab dapeuta banda nyan atra peurlee na bak ensiklopedia. Bek lagee si Chicago nyan, hana manfaat meusapeu pih. Jipeuseumak Wikipedia mantong. Pakon droeneuh kureueng setuju? <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">marit</fontspan>]]</sup></span> 4 Buleuën Limöng 2014 12.52 (UTC)
 
Beutôi peureulèë, tapi asoëjih saboh kalimat sagai. Meunyo jeuët meunan, na meuribèë teunuléh treuk bhaih gampông, keucamatan ngön kabupatèn nyang jeuët jipeugèt. -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 4 Buleuën Limöng 2014 14.19 (UTC)
:Pakri teuman? Ta sampoh? Sayang teuh. Adak teunuleh aktor nyan jeuet ta sampoh laju. Meunyoe nyoe sang ta boh '''<nowiki>{{subst:cahrot-2}}</nowiki>''' mantong? <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">marit</fontspan>]]</sup></span> 4 Buleuën Limöng 2014 15.11 (UTC)
 
Meunyö lôn lônsampôh laju. Keu peuë teuma teunuléh saboh baréh bhaih keucamatan ngön kabupatèn di luwa nanggroë. Meunyö di Acèh peureulèë. Tapi tapulang bak ureuëng urôih mantöng, hehe.. {{sinyom}} -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 4 Buleuën Limöng 2014 17.43 (UTC)
:Bak lon hana peu meunyoe hana ta sampoh. Lheuh nyan pih jeumeulah teunuleh bak Wikipedia nyoe abeh meukureueng. Meunyoe ta tanyong bak forum/grup dilee, kiban? {{sinyom}} <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">marit</fontspan>]]</sup></span> 5 Buleuën Limöng 2014 03.05 (UTC)
::Jeuët.. -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 5 Buleuën Limöng 2014 04.15 (UTC)
 
Baréh 25:
Artikel-artikel biografi yang saat ini masih di dalam [[:Kawan:Aktor]] (71 artikel) dan [[:Kawan:Amirika Carékat]], misalnya [[Rowan Atkinson]], [[Tom Hanks]], walaupun sudah ada kotak info dan referensinya, apakah tetap akan dihapus? Selain itu, banyak kontribusi yang dihapus adalah buatan [[Kusuih:Peuneugot_ureueng_nguy/TDKR_Chicago_101|TDKR_Chicago_101]], apakah artikel-artikel buatannya yang lain (yang juga ditag kembangkan) juga akan dihapusi semua, mis.: [[Elizabeth II]], [[Paus Fransiskus]], [[Barack Obama]]? Bukankah Anda dapat dengan mudah melengkapi profil tokoh-tokoh dunia seperti itu dari id.wp maupun en.wp? [[Pengguna:Bennylin|Bennylin]] ([[Pembicaraan Pengguna:Bennylin|marit]]) 26 Buleuën Limöng 2014 05.39 (UTC)
 
:Halo, Mas Benny. Maaf baru menjawab. Beberapa artikel pendek memang saya hapus bila dibuat oleh pengguna anonim secara masal, misalnya [[Mark Wahlberg]] ([[:id:Mark Wahlberg]]). Namun, beberapa yang lain kelihatannya memang kesalahan saya yang langsung menghapus tanpa melihat adanya referensi dan kotak info dalam artikel itu. Oh iya, boleh saya tahu kebijakan di idwiki soal pembuatan artikel pendek secara masal oleh pengguna yang terdaftar? Apakah dihapus atau dibiarkan sebagai rintisan? Tentang artikel profil tokoh dunia, tag kembangkan akan tetap dibiarkan dalam artikel, namun belum dinominasikan untuk dihapus. Terima kasih. <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">bicaramarit</fontspan>]]</sup></span> 26 Buleuën Limöng 2014 17.03 (UTC)
 
::Saya mendukung tindakan Rahmat yang menghapus artikel-artikel yang hanya memiliki satu kalimat meskipun artikel tersebut memiliki kotak info. Kotak info bukan isi artikel tetapi sebagai pelengkap saja. Artikel-artikel seperti buatan TDKR Chicago dapat dianggap sebagai ''spam'' karena tindakannya bersifat masif, membuat ratusan artikel tetapi hanya berisi satu kalimat. -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 27 Buleuën Limöng 2014 00.16 (UTC)
Baréh 44:
:Terima kasih untuk saran-sarannya, Mas Bennylin. Jujur, saya dan komunitas ingin mengembangkan artikel-artikel di Wikipedia ini supaya lebih berguna dan bermanfaat di samping menjaga bahasa lokal agar tidak hilang dengan cara menulis/menyunting di Wikipedia ini. Beberapa waktu lalu, kami bertemu dan berdiskusi tentang hal ini, bagaimana agar kualitas artikel di Wikipedia ini '''benar-benar bermanfaat''' untuk pengguna bahasa lokal—pada khususnya. Pada saat itu, kami memutuskan untuk mengurangi jumlah artikel pendek dan artikel yang kurang berkaitan dengan bahasa dan budaya lokal, misalnya artikel bertopik aktor—dihapus. Namun saya juga kurang teliti akan hal ini, yang langsung menghapus tanpa pandang bulu tanpa mempertimbangkan adanya referensi dan lainnya. Pada saat itu, memang ada beberapa artikel yang dibuat oleh pengguna anonim yang bertopik serupa dengan tulisan-tulisan yang dibuat oleh [[Kusuih:Peuneugot_ureueng_nguy/TDKR_Chicago_101|TDKR_Chicago_101]]. Saya pun memberikan tag "kembangkan" pada artikel tersebut dan berharap adanya tambahan misalnya referensi. Sepegetahuan saya, di Wikipedia manapun sangat mementingkan adanya referensi dalam artikel, walaupun itu adalah artikel ''stub'', dan kadang kala artikel itu langsung dihapus begitu saja tanpa pemberitahuan. Saya ingin semua pengguna Wikipedia benar-benar menulis di Wikipedia ini dengan membubuhkan referensi walaupun hanya satu, dan tidak hanya sekedar menulis "'''Ini''' adalah bla... bla... bla...", selesai. Dan kebetulan, TDKR_Chicago_101 tidak menggunakan referensi dalam artikel buatannya, contohnya [[Sean Connery]], [[James Garner]], [[Bob Dole]], dsb. Jika memang, TDKR_Chicago_101 mengutip dari Wikipedia bahasa Inggris, bukankah lebih mudah menemukan referensi untuk artikel buatannya, bukan?
 
:Walaupun demikian, terima kasih sekali lagi untuk sarannya, Mas Benny. Saya dan komunitas akan segera mengevaluasi kebijakan di Wikipedia ini sesegera mungkin. Terima kasih juga untuk undangannya. Saya menunggu undangan Anda. :) <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">bicaramarit</fontspan>]]</sup></span> 28 Buleuën Limöng 2014 13.37 (UTC)
::Siap, nanti kalau rencananya sudah matang akan saya kirimkan undangannya. :) Salam. [[Pengguna:Bennylin|Bennylin]] ([[Pembicaraan Pengguna:Bennylin|marit]]) 30 Buleuën Limöng 2014 06.23 (UTC)
 
Baréh 61:
:''Kru seumangat ka neuteuka bak Wikipèdia basa Ido. Ido phôn geuteupeu seubagoe basa peubeutôi keu basa Èspèranto. Basa nyoe geupeuna bak thôn 1907 lheuh geupeutimang lam tujôh thôn lé saboh komite profèsor ngön ureueng ahli lam basa. Droeneuh jeuet neukalön meunyoe Ido rab saban nibak Èspèranto, tapi na bida lam meuneungui cingkunèk, haraih 'q', bak ban dum kata-katajih.''
:''Meunyoe droeneuh teungöh meurunoe basa Ido atawa neutém teumuléh lam Wikipèdia kamoe, kamoe meuteurimöng droeneuh di sinoe. Na dum ureueng nyang peubeutôi basa Ido meunyoe droeneuh neupeubuet salah. Neungui tag <nowiki>{{revizo}}</nowiki> meunyoe na peureulèe bantu andam.''
:''Laman keue basa Ido na di sinoe, seunalén lam basa Ido na di sinoe, teunuléh Wikipèdia basa Indônesia bhaih basa Ido na di sinoe. Ban dum dapeuta laman lam basa Ido bak Internèt na di sinoe. Keu peunutôp, dalèh geupiléh basa Ido nibak Èspèranto na lam teunuléh nyoe.'' <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">bicaramarit</fontspan>]]</sup></span> 5 Buleuën Lapan 2014 03.52 (UTC)
 
== Wikipèdia Bahsa Campa ==
 
Tulông tamah incubator Wikipèdia Bahsa [http://incubator.wikimedia.org/wiki/Wp/cja/Bb%C3%B6k_Pa%27%C3%A4_In%C3%BB Campa Barat] ngon [http://incubator.wikimedia.org/wiki/Wp/cjm/Mbaok_Bi%27ar_In%C3%A2 Timu] bak ôn keuë. Sabah. -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 7 Buleuën Lapan 2014 12.33 (UTC)
:Di bak nyang töh nyan? Bak bagian Wikipèdia bahsa la'én? <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">bicaramarit</fontspan>]]</sup></span> 9 Buleuën Lapan 2014 02.51 (UTC)
Nyo. -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 9 Buleuën Lapan 2014 03.24 (UTC)
:{{done}} Ka bereh. <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">bicaramarit</fontspan>]]</sup></span> 9 Buleuën Lapan 2014 03.43 (UTC)
 
== Asia Barat Daya --> Asia Barat ==
 
Tulông balék si'at ngön AWB, [[Asia Barat Daya]] jeuët keu Asia Barat. Wikipèdia Inggréh hana jingui lé Asia Barat Daya. -- [[Pengguna:Si Gam|Si Gam]] ([[Pembicaraan Pengguna:Si Gam|marit]]) 11 Buleuën Lapan 2014 07.08 (UTC)
:{{done}} Ka bereh. <span style="white-space:nowrap;">— 👦 [[Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Segoe Script" size="2.5;">rwhdrachmatwhd</fontspan>]] <sup>✎ [[Marit Ureuëng Nguy:Rachmat.Wahidi|<fontspan facestyle="font-family:Arial" size="2;">bicaramarit</fontspan>]]</sup></span> 12 Buleuën Lapan 2014 02.30 (UTC)
 
== Tulông peuingat ==
Kembali ke halaman pengguna "Rachmat04/Arsip/2014".